SF
Semester Break
Thursday 2 August 2018 5:30 am Love 0 Blossom(s)

Assalamualaikum.

Apa khabar anak-anak mak sekalian, sihat tak? So sem break dah start, akhirnya aku ada masa untuk diri sendiri lagi. And for your information, setengah bulan sem break ni aku dah gunakan untuk berjaga tengah malam sampai kepagi and tidur sampai ke tengahari hahahaha. Jangan tiru aksi ini adik-adik. Tak baik untuk kesihatan!

So untuk sem break ni sebenarnya aku ada rancangan nak buat, tapi tahla macam lari dari plan je sekarang ni em. Niat nak baking bila cuti ni sebab time raya serious tak raya langsung sebab sibuk final, tapi kita hanya mampu merancang ye dok? HAHA. Ada jugak buat kek haritu, tapi kek tu dah jadi macam bingka coklat weh, i'm hurt okay 😭

So next plan sebenarnya nak memasaklah time cuti ni, tapi tulah masak beberapa kali je kot then tak masak dah sebab selalu sangat bangun lambat, so ibu masak dulu 💆 Tapi sampai sekarang masih bercita-cita nak memasak benda baru yang tak pernah dimasak dekat rumah ni sebab haritu butter chicken aku dapat feedback okay dari ibu. So kalau ibu suka tu maknanya sedaplah ehek.

At the same time, sem break kalini aku start main league balik sebab rindu gila dekat kawan-kawan league. Walaupun ramai dah tak main, masih ada certain yang ada lagi and invite aku. Thankyou guys! Ada jugak yang beria invite aku tapi aku tak kenal siapa mereka-mereka tu sebab masing-masing dah tukar nama hm. Maaf juga buat kalian sebab ai malu main dengan kawan-kawan sebab ai nub sekarang <.>

Tapi thanks to this one person sebab sudi main dengan aku even aku selalu feed, buat dia heart attack and maki hamun depan dia HAHA. For now, dia salah sorang yang faham aku dah bertahun tak main and bila aku main memang teruk gila tapi tak pernahla dia marah, cuma dia akan perli aku sampai aku menyesal and mintak maaf banyak-banyak kali dekat dia -_- Thanks sebab active league balik bila ai start main balik, thankyou!

Okay next, girlfriend(?!) aku dapat Melaka weh! Tak pernah expect dapat duduk satu negeri sebab dulu cita-cita zaman diploma nak sambung belajar sekali tak kesampaian, tak sangka dah degree ni kesampaian pulak walaupun nanti dia habis lambat sini dari aku rasanya. Takpa, bae ai ada kat sana, ai suruh dia jaga you okay? Muah ciked 💋

Buat masa ni, ni jelah apa yang berlaku sepanjang aku sem break. Banyak yang boleh aku simpan dalam hati je sebab ni tempat umum. Takpa next time kalau aku teringin, aku cerita okay. Buat mereka yang masih follow, thankyou guys 😭❤️️

Assalamualaikum.

Words ;




21. Dah lama menulis tapi masih noob.



Kawan-kawan ;


Tabung Kahwin ;


Credits ;

The Skin By : SF
Basecode : Sf

All rights reserved ® SF 2016.